SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Általános rendelkezések

Szállítási és fizetési információk

Általános rendelkezések

Szállítási módok: futárszolgálattal (GLS)

A szolgáltató a megrendelést Magyarország egész területén általában 3-5 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. Amennyiben ettől eltérő teljesítési időre van szükség, szolgáltató köteles a vásárlót telefonon, vagy e-mailben értesíteni.

A vásárló köteles a küldeményt a átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény aláírásával nyugtázni. Ezt követően a szolgáltatónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra vonatkozó reklamációját elfogadni. Ha a csomag a kézbesítéskor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni az átadóval és a küldeményt vissza szolgáltatni a szolgáltatónak. Ennek elmulasztása esetén vásárló a szolgáltató felé további követeléssel nem élhet.

Amennyiben az áru átadása a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a szolgáltató ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

A megrendelt termék(ek)et csomagolva szállítjuk ki a megrendelőnek.

Futárszolgálat

A szállítás költség egységesen (futárszolgálattal) a megrendelés összegétől függően:

SZÁLLÍTÁS DÍJAK

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg:

Kiszállítás: 50. 000 Ft-tól: ingyenes

Kiszállítás 49 999 Ft-ig:  1500 Ft

Futárral történő kézbesítés hétköznap 9 és 18 óra között várható. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok plusz szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A futárszolgálat többször próbálja kézbesíti a megrendelt csomagot. Amennyiben a kézbesítés sikertelen és visszaszállítják a Szolgáltatónak, akkor a további kiszállítások díja, rendelési összegtől függetlenül, a Megrendőt terheli.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Külföldi szállítás: Nincs